terminal book

Συζητήσεις σχετικά με το forum ως λογισμικό.
menino cppa
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Μαρ 2011, 16:48

terminal book

Δημοσίευση από menino cppa » 29 Μαρ 2011, 16:59

Γειά σας!Ειμαι καινουργιος χρηστης του ubuntu και θα ήθελα να μαθω εαν υπαρχει κανενα βιβλιο που μπορω να κατεβασω απο το internet , ωστε να αρχισω να  μαθαινω τις εντολες του τερματικου ! :)

linuxs
Jr. Member
Jr. Member
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 09 Οκτ 2016, 21:16

Re: terminal book

Δημοσίευση από linuxs » 29 Μαρ 2011, 19:39

Συγκεκριμένα για ΒΙΒΛΙΟ δεν ξέρω...υπάρχουν κάποια που έχουν γενικότερα θέματα με το Unix και όχι μόνο για το τερματικό. Στο Internet όμως, μπορείς να βρείς πολυ υλικό! Δεν ξέρω πόσο έχεις ψάξει αλλα με μία απλή αναζήτηση στο google έχεςι πολλές χρήσιμες ιστοσελίδες που μπορείς να επισκευτείς, ;)
Θα προτείνω δυο sites και αν δεν σου κάνουν πες μας...

1ο -> Ubuntu-gr
2ο -> it.uom (συγκεκριμένα στο "Πίνακας Βασικών εντολών του Linux")

ελπίζω να σε βοήθησαν :)

menino cppa
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Μαρ 2011, 16:48

Re: terminal book

Δημοσίευση από menino cppa » 29 Μαρ 2011, 19:53

Ευχαριστω πολυ! :) Απλος ηθελα μια γνωμη απο καποιον με μεγαλυτερη εμπειρια.

linuxs
Jr. Member
Jr. Member
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 09 Οκτ 2016, 21:16

Re: terminal book

Δημοσίευση από linuxs » 29 Μαρ 2011, 21:40

Τότε συγνώμη αλλα μέρχι εδώ μπορώ να βοηθήσω...πάντως θα βοηθήσεις πολυ αν μας πείς τι ακριβώς ψάχνεις.
Αυτά τα link νομίζω είναι υπερ-αρκετά για έναν αρχάριο χρήστη! Αν απο την άλλη είσαι έμπειρος, καλύτερα να πεις τι ΑΚΡΙΩΒΣ ψάχνεις!
Φιλικά, penlix :)

menino cppa
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Μαρ 2011, 16:48

Re: terminal book

Δημοσίευση από menino cppa » 30 Μαρ 2011, 14:58

Μια χαρα ειναι για αρχη...θα δουλεψω με αυτα για να μαθω και πως να το χρησιμοποιω που ουσιαστικα αυτο θελω...

Άβαταρ μέλους
Fuzz
Sr. Member
Sr. Member
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2005, 12:09
Distro: Debian
Τοποθεσία: Nowhere
Επικοινωνία:

Re: terminal book

Δημοσίευση από Fuzz » 31 Μαρ 2011, 21:42

Μια καλή αρχή είναι το Running linux από Oreilly (http://oreilly.com/catalog/9780596007607) είναι αρκετά κατατοπιστικό και αναλυτικό.
Αν θες να εμβαθύνεις στον προγραμματισμό του shell υπάρχει το Advanced Bash scripting guide (http://tldp.org/LDP/abs/html/).
Boo!

Άβαταρ μέλους
epirotes
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 07 Μαρ 2011, 23:45
Distro: Windows
Τοποθεσία: Ιωάννινα (Νέο Βελισσάριο)
Επικοινωνία:

Re: terminal book

Δημοσίευση από epirotes » 25 Απρ 2011, 20:35

menino cppa έγραψε: Γειά σας!Ειμαι καινουργιος χρηστης του ubuntu και θα ήθελα να μαθω εαν υπαρχει κανενα βιβλιο που μπορω να κατεβασω απο το internet , ωστε να αρχισω να  μαθαινω τις εντολες του τερματικου ! :)
Μια εισαγωγή στο τερματικό για αρχάριους θα βρεις εδώ: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=367

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης